Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Řízení zákaznické zkušeností Zobrazit větší

Řízení zákaznické zkušeností

ISBN 978-80-88502-08-1

Nové

Ekonomika zkušeností a zážitků je velmi rychle se rozvíjející oblast ekonomiky a businessu. Ekonomika zkušeností nabízí zážitky nejen jakožto samostatnou ekonomickou nabídku, ale i jako maximum pozitivních zkušeností, které má zákazník získat při každé interakci se značkou.

Více informací

17 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Tišlerová Kamila
Rok vydání 2023

Více informací

V této knize si vysvětlíme podstatu Experience Economy a podrobněji probereme zákaznické zážitky a zkušenosti – na čem jsou založeny, co pro zákazníka znamenají, jak se dají aktivně vytvářet. Hlouběji se také podíváme na celou zákaznickou cestu, budeme identifikovat všechna reálná i virtuální místa, kde zákazník přichází do kontaktu se společností, některá z nich jsou dokonce tzv. momenty pravdy. O všech těchto bodech je třeba nejen mít přehled, ale také je aktivně řídit. Proto zvládneme i praktické techniky pro mapování a tvorbu zákaznické cesty a měření zákaznické zkušenosti.

Ke stažení