Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Reklama a marketing ve sportu Zobrazit větší

Reklama a marketing ve sportu

978-80-88502-46-3

Nové

Zásady a nástroje sportovního marketingu jsou pro sportovní manažery základními znalostmi, které
jim umožní umístit svoji organizaci nebo událost na vysoce konkurenčním sportovním trhu. Tento
učební text se zabývá sportovní reklamou a následně dalšími aspekty sportovního marketingu.

Více informací

31 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Šíma Jan
Rok vydání 2023

Více informací

Studijní text "Reklama a marketing ve sportu" poskytuje komplexní pohled na klíčové aspekty spojené s propojením sportu a marketingu. Její obsah zahrnuje několik důležitých kapitol, včetně reklamy, marketingu ve sportu, sponzoringu, public relations ve sportovních organizacích, trendy v marketingové komunikaci ve sportu a využití sociálních sítí ve sportu. Kniha je průvodcem pro studium základních principů a strategií spojených s propagací sportovních událostí, týmů a sportovců. Je vhodná pro studenty, kteří se zajímají o oblast sportovního marketingu, ale i pro profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti v této oblasti.

Ke stažení