Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Spotřební chování a segmentace trhu Zobrazit větší

Spotřební chování a segmentace trhu

ISBN 978-80-86730-01-8

Nové

Zpracováno s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium). Dobrá znalost chování spotřebitelů je zásadní podmínkou pro úspěšnou tržní orientaci. 

Více informací

6 ks

454,55 Kč

Parametry

Autor Koudelka Jan
Rok vydání 2006

Více informací

Kdo jsou spotřebitelé našich produktů, jaké jsou jejich představy a požadavky, proč produkty užívají? A do jaké míry je jejich tržní rozhodování podmíněno kulturním prostředím, jejich psychikou? Má-li být marketing úspěšný, musí najít na tyto a další související otázky odpovědi.
Tato publikace se snaží upozornit na ty oblasti chování spotřebitele, které jsou pro spotřební marketing obzvláště významné. Seznamuje čtenáře s hlavními přístupy ke sledování spotřebitelů, s kulturním a sociálním zázemím spotřebního chování, s vlivem osobnostních charakteristik spotřebitele na jeho kupní chování. A protože lidé se ve svých spotřebních projevech často výrazně liší, poslední část textu se zabývá problémy spojenými se segmentací spotřebních trhů. Spotřební chování a segmentace trhu (ukázka).

Ke stažení