Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Strategický managemant Zobrazit větší

Strategický management

ISBN 978-80-88330-55-4

Nové

56 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Zuzák Roman
Rok vydání 2022

Více informací

Cílem textu Strategický management je především získání přehledu o faktorech a silách, které v současné době působí na podniky především z vnějšího prostředí, a dále to, jak na tyto podněty z vnějšího prostředí podniky reagují prostřednictvím podnikové strategie. Důležité je pochopení podnikatelské filozofie a manažerských postupů, uvědomění si vzájemných vazeb a souvislostí v dnešním komplikovaném světě a jejich komplexnost. Proto jednotlivé síly a faktory nelze vidět izolovaně, ale v jejich vzájemném kontextu. Právě toto vidění souvislostí je u strategického managementu nejtěžší. Aktualizované vydání textu reaguje na současné změny v podnikatelském prostředí a strategickém jednání podniků

Ke stažení