Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketing - principy a nástroje Zobrazit větší

Marketing - principy a nástroje

ISBN 978-80-88330-83-7

Nové

Text se snaží zdůraznit, že marketing zdaleka není jen reklama, ale že podstata marketingu je výrazně hlubší a odvíjí se od odpovědí na otázky co pro koho vyrábět. 

Více informací

40 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Koudelka Jan
Rok vydání 2022

Více informací

Učební text „Marketing: principy a nástroje“ přináší seznámení s významem, smyslem a obsahem marketingu. Vychází z rámců, které jsou společné marketingové literatuře a ukazuje marketing v jeho zásadní poloze, tedy jako přístup k trhu vůbec. Rámcově je text členěn do dvou částí a představuje marketing jako podnikatelský přístup, ve kterém pohled na zákazníka, resp. pohled zákazníka předurčuje další úvahy podnikatelské orientace.

Ke stažení