Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Reklama a Public Relations Zobrazit větší

Reklama a Public Relations

ISBN 978-80-86730-76-9

Nové

Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí. 

Více informací

47 ks

454,55 Kč

Parametry

Autor Stuchlík Jaroslav, Čichovský Ludvík
Rok vydání 2011

Více informací

Úlohou společného úvodu do modulu je poskytnout potřebný rozhled v metodologii společenských věd, která témata textu studují, a seznámit se s moderním vědeckým pojetím komunikace, protože ta je nezbytným základem fungování médií, Public Relations a reklamy. Studium komunikace musí být vždy neopomíjeným východiskem odborného pohledu na média, PR a reklamu.

Ke stažení