Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketingová strategie a plánování Zobrazit větší

Marketingová strategie a plánování

ISBN 978-80-88330-10-3

Nové

Marketingová strategie a plánování pomáhá budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy.

Více informací

20 ks

454,55 Kč

Parametry

Autor Matisko Peter, Boháček Jiří, Stromko Břetislav
Rok vydání 2020

Více informací

Učební text Marketingová strategie a plánování by měl pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování marketingové komunikace, jejich typů, cílových skupin, nástrojů komunikace, rozpočtu, komunikačních kanálů a měření zásahu komunikace je nezbytným předpokladem pro efektivní marketingovou práci. Učební text navazuje na látku předmětů, jako je marketingová strategie, marketingová komunikace, a předpokládá základní znalost marketingu.

Ke stažení