Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Mezinárodní marketingová komunikace Zobrazit větší

Mezinárodní marketingová komunikace

ISBN 978-80-87839-32-4

Nové

Cílem této publikace je poskytnout podporu při studiu marketingové komunikace v rámci výuky marketingu na VŠEM, která se zaměřuje na přípravu studentů k výkonu povolání v oblasti ekonomiky a obchodu.

K dispozici v průběhu října 2014.

Více informací

25 ks

454,55 Kč

Parametry

Autor Boháček Jiří
Rok vydání 2014

Více informací

Po prostudování skript získáte základní přehled o typech a formách mezinárodní marketingové komunikace, jejich výhodách a omezeních, způsobech jejich zadávání, tvorby, implementace a kontroly jejich efektivity. Seznámíte se s prostředím a prací komunikačních agentur, s činností zadavatelů, s regulačními mechanismy, které marketingovou komunikaci provázejí. Na příkladech reklamních kampaní, promočních akcí, direkt mailingu, reklamy na internetu, atd. budete moci vidět, jak v realitě fungují teoretické poučky.

Ke stažení