Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketing - principy a nástroje Zobrazit větší

Marketing - principy a nástroje

ISBN 978-80-86730-19-6

Nové

Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).

Více informací

70 ks

454,55 Kč

Parametry

Autor Koudelka Jan, Vávra Oldřich
Rok vydání 2007

Více informací

Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou rozpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu.
Druhá část podrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá.

Ke stažení