Oblast mezinárodního marketingu je velmi rozsáhlá. Mezinárodní marketing ovlivňuje či přímo spoluvytváří obraz světové ekonomiky. Mezinárodní marketing využívá nejmodernější informační technologie a metody získávání a analýzy informací a dokáže vytvářet a implementovat strategie, které efektivně prodávají zboží v celosvětovém měřítku.
Text se snaží zdůraznit, že marketing zdaleka není jen reklama, ale že podstata marketingu je výrazně hlubší a odvíjí se od odpovědí na otázky co pro koho vyrábět.
Zpracováno s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium). Dobrá znalost chování spotřebitelů je zásadní podmínkou pro úspěšnou tržní orientaci.
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí.
Tato kniha vám poskytne základní orientaci ve spletitém světě mezinárodního marketingu.
Strategický marketing je procesem a systematickým manažerským přístupem zacíleným primárně na umístění konkrétního produkčního systému na konkrétním trhu.
Učební text pojímá komplexně problematiku Marketingu lidských zdrojů a nabízí přehled moderních a aktuálních znalostí o této oblasti. Pozornost je věnována internímu i externímu marketingu lidských zdrojů, jeho specifikům v souvislosti s vysokoškolskými studenty, budování značky zaměstnavatele i očekávanými trendy.
Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit IV. konané v květnu 2017.
Nová média nemění podstatu obhajoby postojů před poznáním. Ať se jedná o komunikaci mezi osobami šířenou mobilními telefony, sociálními médii, tlakem guerilla bannerů, či komunit. Z uvedeného výčtu médií a přenosů informace vyplývá, že tlak (médií a zpráv) pomáhá rozlišit vnímané hodnoty na opačných extrémech dvojkonkrétních konstruktů.
Cílem předloženého učebního textu je podat studentům a dalším zájemcům základní informace týkající se public relations jakožto nástroje marketingové komunikace.
Učební text poskytuje studentům úvod do základů digitálního marketingu.
Monografie je určena především prognostikům, nicméně určité části jsou přínosné i pro ovětví "trénování robotů".
Postoj strachu z odcizení byl v této monografii zaměněn za rozvojový postoj vysíláním polarizačních apelů pomůckami s ohledem na potenciál situace i příjemce. Cílem bylo enkulturací startupů dosáhnout efektů kreativní destrukce trhu, věrnosti institucionální správě nebo značce.
Marketingová strategie a plánování pomáhá budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy.
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit (Trends in economics and Marketing and Management) konané v dubnu 2014.
Publikace přináší pohled na oblast masové a mediální komunikace v rovině teorie i praxe.