Monografie je určena především prognostikům, nicméně určité části jsou přínosné i pro ovětví "trénování robotů".
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit (Trends in economics and Marketing and Management) konané v dubnu 2014.
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit IV. konané v květnu 2017.
Postoj strachu z odcizení byl v této monografii zaměněn za rozvojový postoj vysíláním polarizačních apelů pomůckami s ohledem na potenciál situace i příjemce. Cílem bylo enkulturací startupů dosáhnout efektů kreativní destrukce trhu, věrnosti institucionální správě nebo značce.
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
Učební text pojímá komplexně problematiku Marketingu lidských zdrojů a nabízí přehled moderních a aktuálních znalostí o této oblasti. Pozornost je věnována internímu i externímu marketingu lidských zdrojů, jeho specifikům v souvislosti s vysokoškolskými studenty, budování značky zaměstnavatele i očekávanými trendy.
Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.
Publikace přináší pohled na oblast masové a mediální komunikace v rovině teorie i praxe.
Tato kniha vám poskytne základní orientaci ve spletitém světě mezinárodního marketingu.
Cílem této publikace je poskytnout podporu při studiu marketingové komunikace v rámci výuky marketingu na VŠEM, která se zaměřuje na přípravu studentů k výkonu povolání v oblasti ekonomiky a obchodu. K dispozici v průběhu října 2014.
Nová média nemění podstatu obhajoby postojů před poznáním. Ať se jedná o komunikaci mezi osobami šířenou mobilními telefony, sociálními médii, tlakem guerilla bannerů, či komunit. Z uvedeného výčtu médií a přenosů informace vyplývá, že tlak (médií a zpráv) pomáhá rozlišit vnímané hodnoty na opačných extrémech dvojkonkrétních konstruktů.
Cílem předloženého učebního textu je podat studentům a dalším zájemcům základní informace týkající se public relations jakožto nástroje marketingové komunikace.
Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí.
Zpracováno s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium). Dobrá znalost chování spotřebitelů je zásadní podmínkou pro úspěšnou tržní orientaci.
Strategický marketing je procesem a systematickým manažerským přístupem zacíleným primárně na umístění konkrétního produkčního systému na konkrétním trhu.
Učební text poskytuje studentům úvod do základů digitálního marketingu.