Monografie je určena především prognostikům, nicméně určité části jsou přínosné i pro ovětví "trénování robotů".
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit (Trends in economics and Marketing and Management) konané v dubnu 2014.
Sborník studentských příspěvků v rámci konference Enterpreneurial Spirit IV. konané v květnu 2017.
Komunikační dovednosti jsou součástí našeho každodenního života. Prostupují oblast osobních, pracovníchi společenských vztahů, umožňují nám tyto vztahy udržovat a dále prohlubovat, taktéž námpomáhají dosahovat našich cílů.
Postoj strachu z odcizení byl v této monografii zaměněn za rozvojový postoj vysíláním polarizačních apelů pomůckami s ohledem na potenciál situace i příjemce. Cílem bylo enkulturací startupů dosáhnout efektů kreativní destrukce trhu, věrnosti institucionální správě nebo značce.
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
Text se snaží zdůraznit, že marketing zdaleka není jen reklama, ale že podstata marketingu je výrazně hlubší a odvíjí se od odpovědí na otázky co pro koho vyrábět.
Učební text pojímá komplexně problematiku Marketingu lidských zdrojů a nabízí přehled moderních a aktuálních znalostí o této oblasti. Pozornost je věnována internímu i externímu marketingu lidských zdrojů, jeho specifikům v souvislosti s vysokoškolskými studenty, budování značky zaměstnavatele i očekávanými trendy.
Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány.
Marketingová strategie a plánování pomáhá budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy.
Učební text ve čtrnácti kapitolách s využitím sto sedmi přiklady a šesti případových studií komplexně seznamuje čtenáře s moderním přístupem k marketingovému výzkumu, a to s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.
Vysokoškolská učebnice marketingový výzkum seznamuje čtenáře s technikami při zjišťování, záznamu a prezentaci nové informace z trhu. Informace o technikách je zdánlivě ústupem od prezentace ucelených případových studií marketingového výzkumu.
Publikace přináší pohled na oblast masové a mediální komunikace v rovině teorie i praxe.
Tato kniha vám poskytne základní orientaci ve spletitém světě mezinárodního marketingu.
Oblast mezinárodního marketingu je velmi rozsáhlá. Mezinárodní marketing ovlivňuje či přímo spoluvytváří obraz světové ekonomiky. Mezinárodní marketing využívá nejmodernější informační technologie a metody získávání a analýzy informací a dokáže vytvářet a implementovat strategie, které efektivně prodávají zboží v celosvětovém měřítku.
Nová média nemění podstatu obhajoby postojů před poznáním. Ať se jedná o komunikaci mezi osobami šířenou mobilními telefony, sociálními médii, tlakem guerilla bannerů, či komunit. Z uvedeného výčtu médií a přenosů informace vyplývá, že tlak (médií a zpráv) pomáhá rozlišit vnímané hodnoty na opačných extrémech dvojkonkrétních konstruktů.
Cílem předloženého učebního textu je podat studentům a dalším zájemcům základní informace týkající se public relations jakožto nástroje marketingové komunikace.
Zásady a nástroje sportovního marketingu jsou pro sportovní manažery základními znalostmi, kteréjim umožní umístit svoji organizaci nebo událost na vysoce konkurenčním sportovním trhu. Tentoučební text se zabývá sportovní reklamou a následně dalšími aspekty sportovního marketingu.
Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí.
Ekonomika zkušeností a zážitků je velmi rychle se rozvíjející oblast ekonomiky a businessu. Ekonomika zkušeností nabízí zážitky nejen jakožto samostatnou ekonomickou nabídku, ale i jako maximum pozitivních zkušeností, které má zákazník získat při každé interakci se značkou.
Zpracováno s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium). Dobrá znalost chování spotřebitelů je zásadní podmínkou pro úspěšnou tržní orientaci.
Strategický marketing je procesem a systematickým manažerským přístupem zacíleným primárně na umístění konkrétního produkčního systému na konkrétním trhu.
Cílem této publikace je seznámit studenty magisterských kurzů Vysoké školy ekonomie a managementu s problematikou systémů řízení. Tato publikace se zaměřuje na systém řízení kvality (QMS), systém řízení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci (BOZP) a systém řízení environmentu (EMS).
Učební text poskytuje studentům úvod do základů digitálního marketingu.