ISBN 978-80-53024-09-9
Nové
Skripta „NOVÁ MÉDIA“ seznamují studenty se současnými vývojovými tendencemi v oblasti marketingu z pohledu nově vznikajících digitálních nástrojů. Učební text je vybaven řadou příkladů, cvičení a otázek přispívajících k lepšímu osvojení znalostí.
18 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Nová média
Skripta „NOVÁ MÉDIA“ seznamují studenty se současnými vývojovými tendencemi v oblasti marketingu z pohledu nově vznikajících digitálních nástrojů. Učební text je vybaven řadou příkladů, cvičení a otázek přispívajících k lepšímu osvojení znalostí.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Boháček Jiří |
Rok vydání | 2025 |
Cílem učebního textu "Nová média v marketingové praxi" je seznámit studenty se současnými vývojovými tendencemi v oblasti marketingu z pohledu nově vznikajících digitálních nástrojů. Učení text postupně ukazuje funkce nových médií, jejich charakteristické vlastnosti, jako jsou digitalita, interaktivita, hypertextualita, disperze a virtualita, a jejich význam v moderním marketingu. Učební text přináší přehled aktuálních trendů, jako je virální marketing, Word-of-Mouth marketing, mobilní marketing či product placement, které mají potenciál zásadně ovlivnit způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky. Učební text je vybaven řadou příkladů, cvičení a otázek přispívajících k lepšímu osvojení znalostí.