Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Nová média Zobrazit větší

Nová média

ISBN 978-80-53024-09-9

Nové

Skripta „NOVÁ MÉDIA“ seznamují studenty se současnými vývojovými tendencemi v oblasti marketingu z pohledu nově vznikajících digitálních nástrojů. Učební text je vybaven řadou příkladů, cvičení a otázek přispívajících k lepšímu osvojení znalostí.

Více informací

18 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Boháček Jiří
Rok vydání 2025

Více informací

Cílem učebního textu "Nová média v marketingové praxi" je seznámit studenty se současnými vývojovými tendencemi v oblasti marketingu z pohledu nově vznikajících digitálních nástrojů.  Učení text postupně ukazuje funkce nových médií, jejich charakteristické vlastnosti, jako jsou digitalita, interaktivita, hypertextualita, disperze a virtualita, a jejich význam v moderním marketingu. Učební text přináší přehled aktuálních trendů, jako je virální marketing, Word-of-Mouth marketing, mobilní marketing či product placement, které mají potenciál zásadně ovlivnit způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky. Učební text je vybaven řadou příkladů, cvičení a otázek přispívajících k lepšímu osvojení znalostí.

Ke stažení